Tuesday, November 23, 2021

Social Incubator: #PrimulMeuJob


Primii bani castigati de mine au fost cand am castigat un premiu la un concurs de matematica in scoala generala. Nu am castigat multi bani dar a fost ceva deosebit pentru mine, tin minte ca i-am cumparat mamei mele o crema. 

#primulmeujob a fost in facultate, la Bucuresti am fost promoter pentru imprimante si aparate de fotografiat pentru o mare firma producatoare. Stateam intr-un magazin de produse IT si promovam produsele clientilor magazinului facandu-le poze si imprimandu-le. A fost un job placut, destul de usor si am castigati primii mei bani.

Care a fost primul tau job?


E un sentiment unic să îți câștigi proprii bani și copii instituționalizați trebuiesc ajutați să facă primi pași în carieră și să își câștige prin muncă onestă primii bani.


Peste 3.500 de tineri ies anual din sistemul de protecție a copilului, unde în prezent sunt peste 50.000 de copii. Din ei, doar 1 din 40 se angajează legal. Ce se intampla cu restul?

Trimite SMS la 8845 cu textul JOB și cu 2 euro lunar ajuți și tu un tânăr instituționalizat să aibă șansa unui loc de muncă!

Prin aceasta campanie, Asociatia Social Incubator isi propune să strânga fonduri care asigură 1.500 de ore de consiliere vocațională pentru tinerii instituționalizați. În 7 ani de activitate, ei au ajutat peste 6.000 de tineri instituționalizați să-și găsească un drum în viață. Și au înțeles că munca lor e valoroasă de fiecare dată când tinerii se întorc să facă voluntariat, să le mulțumească, să le spună că s-au angajat datorită ajutorului lor.

Mai multe informatii pe https://asociatiasocialincubator.org/sms-la-8845/

Puteți opri donația oricând, trimițând JOB STOP la 8845.

Ana - Ajuta un copil abandonat sa viseze

0 yorum:

Post a Comment