Thursday, March 23, 2023

Monitorizeaza-ti Sanatatea

Monitorizeaza-ti Sanatatea
Image by  Silvia  from  Pixabay   RO/ EN : Trebuie sa ai grija de sănătatea ta și sa fii atent la semnalele pe care ți le da corpul tău. Eu țin un jurnal al tuturor semnalelor, rănirilor pe care le pățesc. Îți poți face și tu unul fie digital, să completezi într-un document word fie, dacă preferi să îl tipărești și să completezi pe hârtie. Avantajul la digital este că poți căuta mai rapid în arhiva de înscrieri.  Are beneficiul ca: + vezi de câte ori te rănești din proprie vină, gen te tai cu cuțitul când pregătești mâncarea, te lovesti la picior de coltul patului etc.  + te poate te face și mai atent cât să nu te rănești. Vezi și articolul Algoritm de Responsabilizare Umana . Eu am observat o mică rărire a micilor incidente casnice de când le țin evidența. + te face mai atent, ții evidenta semnalelor interne, te-a durut în acel loc repetat? e a treia zi când faci febra? interesează-te pe net dacă simptomele sunt suficient de grave sa trebuiască consult medical sau spune-i și medicului

Monday, March 20, 2023

Ce inseamna Lucru facut bine? What does a job well done mean?

Ce inseamna Lucru facut bine? What does a job well done mean?
Ce inseamna Lucru facut bine?  + indeplineste motivul creeri, rezolva o problema; + iti place si dupa ce a trecut o vreme de la realizarea sa; + place mai multor persoane, place si expertilor, pana si concurentei ii place; + a fost terminat in timp util; + trece testul timpului, este durabil;

Wednesday, January 25, 2023

Cum sa te trezesti mai devreme dimineata

Cum sa te trezesti mai devreme dimineata
     Photo by Moose from Pexels Video in English: 10 tips to wake up earlier RO: Cum sa te trezești mai devreme dimineața. Diminețile pot fi foarte productive. Daca ai nevoie de timp pentru tine ca sa mai faci anumite lucruri, trezitul mai de dimineața poate fi o opțiune. Mai e opțiunea sa stai mai mult seara, dar atunci intervine oboseala după o zi întreaga si poți sa nu fii la fel de productiv, e in funcție de metabolismul si preferințele tale. Eu una prefer diminețile. Câteva idei pentru a te ajuta sa te trezesti mai devreme:  1. Fa-ti de cu seara planul pentru ziua următoare, fa o lista scrisa cu ce ai de făcut dimineața. Asta te va ajuta in clarificarea "de ce" te trezești mai de dimineața. De ce? Pentru ca ai treaba! 2. Pune telefonul/ ceasul cu alarma mai departe de pat pentru a trebui sa te ridici din pat pentru a opri alarma. sticker  caiverzipepereti.com 3. Odată trezit/a si oprita alarma nu te așeza la loc in pat! Suna evident, dar tentația e mare. Du-te in alta