Grafician PC / Designer Grafic
+ Profil Ocupational - neoficial
+ Standard Ocupational - neoficial
WebDesigner
+ Standard Ocupational - AJOFM
Cursuri RO
Cursuri RO
+ Universitatea de Vest Timisoara, Facultatea de Arta - Licenta
Design grafic- comunicare vizuală - Master
+ Universitatea de Arta Bucuresti - Licenta
+ Eurocor
Diploma eliberata in urma absolvirii cursului este acreditata de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale prin A.N.C [Autoritatea Nationala pentru Calificari] Pentru acest curs codul COR este 216612 si incadrarea profesionala este Grafician Calculator. De asemenea, mentionam ca pentru P.F.A. [persoana fizica autorizata] va puteti incadra la urmatoarele coduri CAEN: 1811 - tiparirea ziarelor, 1812 - Alte activitati de tiparire n.c.a., 1813 - Servicii pregatitoare pentru pretiparire, 7410 - Activitati de design specializat, 9003 - Activitati de creatie artistica, 1724 - Fabricarea tapetului.
+ Link Academy 1849 euro/ 2 semestre/ 276 ore studiu
Diplome și Certificări:
> Adobe Certified Professional:
- Visual Communication (Adobe Photoshop)
- Print & Digital Media Publication (Adobe InDesign)
- Graphic Design & Illustration (Adobe Illustrator)
> LINK Academy Certified Print & Graphic Designer
> LINK English
> LINK German
+ PixelLab - Grafica Publicitara - 990 lei / 6 saptamani/ 36 ore - Diploma PIXELLAB neacreditata
+ Step It Academy - plata integrala sau lunar, 7450 RON / 1 an/ 2 sedinte de 2 ore pe saptamana
- Diploma in Engleza si Franceza.
+ Atelierele Ilbah - 1030 lei curs Photoshop 10 sedinte
Cursuri EN
+ Udemy
+ Domestika
+ Coursera
Certificari
+ Adobe Certified Professional
- Practice Tests 40 euro
Cursuri la care m-am inscris eu
+ (1000 lei) Grafica Publicitara Nivel II Avansat | Avantaj Consulting - Prof. Popescu Marian (my review | course)
Bibliografie
books-express.ro/graphic+design
Recomandari (carti pe care le am eu in biblioteca)
Bibliografie
books-express.ro/graphic+design
Recomandari (carti pe care le am eu in biblioteca)
Initiere in design | Print Publishing | Graphic Design School |
---|---|---|
Social Media
Freelancing
+ UpWork
Video
+ Ana's Drawing Vlog - Grafic Design: Pregătiri, Admitere, Mapă, Sfaturi
Face acest loc de munca oamenii mai fericiti?
+ daca ar fi mai aproape de design deştept (greu) care se concentreaza mai mult pe idee decat pe realizare :D, gen pentru campanii umanitare, adica daca scopul materialelor ar fi unul umanitar, nu atat de comercial
Joe Scorsone and Alice Druedling - Alternatives to war
+ felicitari (la multi ani etc), invitatii la diferite evenimente frumoase din viata unui om, sunt mici, dar pot face un om sa zambeasca, le poti pastra cu drag ca amintiri
+ genul de materiale pozitive, motivationale
+ obiecte cu un design haios
Ce inseamna? Ce trebuie sa faci?
+ sa potrivesti, sa armonizezi
*mai multe elemente grafice
*text
*imagini
pentru a
* transmite o informatie
* emoţiona
* prinde
* convinge privitorul sa…
+ sa se uite mai mult de o secunda
+ se uite mai atent, mai de aproape, adica să şi citeasca textul
+ să înţeleagă despre ce este vorba, sau măcar textul
+ să le îndeplinească aşteptările, să fie cam ce credeau ei că o să fie
+ bai deci aceasta chestie comunica ceva, spune ceva nu e doar bla, bla, bla
+ sa fie curios, interesat sa afle mai multe
+ sa cumpere
+ sa salveze
+ sa reţina,
+ mesajul e transmis într-o forma care il face memorabil
uneoori e memorabilă ideea dar nu scopul, adica nu retii numele produsului
+ sa schimbe percepţii modul in care gindesti, cum vezi, întelegi ceva
o nouă abordare, un nou unghi de a privi o problemă, de preferat cu rezultate bune
Cum cuantifici succesul unui material de design grafic?
+ ţie îţi place foarte mult !! ai şi dansat de bucurie cand a fost gata
+ ce zici, are potenţial de clasic, evergreen… adică o să-ţi placă şi peste cîţiva ani?
Sau îţi place doar acum? (*e mai greu sa fii critic cu propria munca, ti-e o sa-ti placa oricum, doar tu ai facut)
+ advanced: e atît de bun, important încît e posibil să fi recunoscut pentru, după ce ai murit ?
gen, ai făcut istorie (în acel domeniu) datorită…
+ tot pe aici, a stîrnit o modă, mai mulţi au preluat elemente sau ideea şi au replicat-o, cu propriile cuvinte, în propriul stil
+ are ceva interesant*, nou, original, nu seamană cu toate abordările ale acelui subiect
de pe piaţă (vii cu o perspectivă nouă, foarte greu)
+ e frumos, armonios, elementele se potrivesc şi se îmbină frumos sau oricum se potrivesc scopului (dacă e o nepotriveală căutată)
+ colegilor de birou le place(nu sunt experţi în domeniu, dar sunt degustători), nu au sărit în sus, dar parcă le place, unui coleg, mai priceput în domeniu, îi place, un expert te critică, deci te-a băgat în seamă, unui expert îi place!
+ publicul larg e înnebunit, ai reacţii (deci au văzut, observat)... pozitive (dacă nu reacţionază sau nu reacţionază cum ai vrea, credeai tu... faptul că aruncă cu diferite obiecte.. îhm... nu e de bine, din punctul meu de vedere)
+ ce zic, are potenţial de clasic, evergreen? Vor dori să revadă şi după mult timp?
+ le-a plăcut atît de mult încît au păstrat, salvat, cumpărat o copie? (în cazul fluturaşi, fotografii, tablouri sau dacă e în formă digitală)
+ nu au putut să-şi păstreze propria copie dar au reţinut designul, mesajul… e memorabilă
+ (eşti cineva din public), ţi-a plăcut ceva mult, te va face curios sa vezi cine a făcut acel material (persoana sau firma) şi ce a mai făcut în rest, dacă şi dintre acelea îţi plac, atunci poate vei fi curios să vezi şi ce noutăţi va mai scoate, va crea un fel de potenţială fidelitate
0 yorum:
Post a Comment